X بستن

به وبلاگ تخصصی آموزش آرایشگری من خوش آمدی

تاسیسات استخر تاسیسات جکوزی - آموزش شنا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش شنا

راهنمایی و مشاوره مدیران استخر .مشاوره و ساخت تاسیسات استخر bijar.swimming@yahoo.com                        ************** ---------------------------------------   تاسیسات جکوزی   جکوزی در دمای مطلوب بین 36 تا 42 درجه کار می کند و باید آبی تمیز داشته باشد. برای تامین این شرایط نیاز به تاسیساتی است که در زیر نمای شماتیک این سیستم نشان داده می شود. جکوزی ها دارای سیستم های جت پمپ هستند تا با فشار آب و برخورد آن به بدن شناور، آب درمانی جکوزی تکمیل گردد. موتورخانه استخر   شنا در تمام فصول ورزشی مفرح است، البته به شرط وجود استخری با تاسیسات مناسب. ارایه یک طرح عالی برای استخر مستلزم پیش بینی ... ادامه مطلب ... راهنمایی و مشاوره مدیران استخر .مشاوره و ساخت تاسیسات استخر
bijar.swimming@yahoo.com                        **************
---------------------------------------  
تاسیسات جکوزی
  جکوزی در دمای مطلوب بین 36 تا 42 درجه کار می کند و باید آبی تمیز داشته باشد. برای تامین این شرایط نیاز به تاسیساتی است که در زیر نمای شماتیک این سیستم نشان داده می شود. جکوزی ها دارای سیستم های جت پمپ هستند تا با فشار آب و برخورد آن به بدن شناور، آب درمانی جکوزی تکمیل گردد.
موتورخانه استخر  
شنا در تمام فصول ورزشی مفرح است، البته به شرط وجود استخری با تاسیسات مناسب. ارایه یک طرح عالی برای استخر مستلزم پیش بینی تسهیلات کافی برای شناگران و تدارک دیدن سیستمی کارآمد جهت تصفیه مداوم و عنداللزوم و گرم کردن آب استخر می باشد. چه در غیر این صورت، استخر به محلی برای گسترش انواع بیماری های پوستی و روده ای تبدیل خواهد شد.
 نقشه موتورخانه استخر و جکوزی و فیل استخر **************
برچسب‌ها: آموزش شنا , تاسیسات استخر


کلمات کلیدی: استخر استاندارد، جکوزی


نوشته شده توسط javadgoler 95/1/15:: 12:55 صبح     |     () نظر