X بستن

به وبلاگ تخصصی آموزش آرایشگری من خوش آمدی

حرکات دست در کرال سینه - آموزش شنا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش شنا

حرکات دست در کرال سینه حرکات دست گام هفتم : پس از فراگیری حرکت پای کرال سینه و تمرین و تکرار آن به میزان کافی ، تمرینات حرکات دست را آغاز کنید . بدین منظور در بیرون از استخر بایستید و کمر را با زاویه 90 درجه به پایین خم کنید و دستها را به طور کشیده ، از کنار گوش در امتداد بدن قرار دهید . حال با یکی از دستها هوای زیر کف دست را به زیر سینه بکشید و همین کار را تا زمانی که دست به کنار ران برسد ادامه دهید . شکل ص 54 دقت ... ادامه مطلب ... حرکات دست در کرال سینه
حرکات دست
گام هفتم : پس از فراگیری حرکت پای کرال سینه و تمرین و تکرار آن به میزان کافی ، تمرینات حرکات دست را آغاز کنید . بدین منظور در بیرون از استخر بایستید و کمر را با زاویه 90 درجه به پایین خم کنید و دستها را به طور کشیده ، از کنار گوش در امتداد بدن قرار دهید . حال با یکی از دستها هوای زیر کف دست را به زیر سینه بکشید و همین کار را تا زمانی که دست به کنار ران برسد ادامه دهید .
شکل ص 54
دقت کنید که برای کشش ، دست کمی از بیرون و به صورت قوس جمع می شود . این کار با آرنج بالا و مچ دست صاف انجام می پذیرد و انگشتان دست نیز در تمام مراحل باید بسته باشند .
گام هشتم : تمرین مرحله ی هفتم  را در حالی که در قسمت کم عمق استخر راه می روید و بالا تنه ی خود را در سطح آب قرار داده اید اجرا کنید و سعی نمایید در هر کشش و فشار دست ، مقدار قابل توجهی آب را از مقابل بدن به پشت هدایت کنید و در تمام مراحل حرکت ، آرنج خمیده باشد و در بالا قرار بگیرد .
شکل ص 55
گام نهم : در حالی که رو به دیوار استخر و در قسمت کم عمق ایستاده اید ، با قرار دادن دستها بر روی دیواره ، سر و سینه را در آب قرار دهید و به طور متناوب هر کدام از دستها را از دیواره رها کرده ، حرکت صحیح کشش فشار دست را اجرا نمایید . پس از پایان حرکت ، مجدداً دستها را بر روی دیواره قرار دهید .
شکل ص56
گام دهم : این مرحله را به صورت دو نفره انجام دهید . بدین صورت که شما روی سینه در آب بخوابید ، در حالی که دوست دیگرتان پاهای شما را در سطح آب نگاه داشته است . در این حالت با یکایک دستها شروع به انجام تمرین دست کرال سینه نمایید و پس از پایان مراحل حرکت دست راست ، حرکت را با دست چپ اجرا کنید .
شکل ص 56
گام یازدهم : دستها را بالای سر قرار دهید ، به طوری که بازوهایتان در کنار گوش ها قرار گیرند . سپس به صورت غوطه ور بر روی سینه در سطح آب بخوابید و تمرین دست کرال سینه را شروع کنید . ( به منظور جفت و ثابت نگه داشتن پاها در سطح آب دوقلوی شنا را در بین زانوهایتان قرار دهید .) این تمرین را در عرض استخر چنر مرتبه تکرار کنید .
شکل ص 57
گام دوازدهم : در آخرین گام از تمرینات مربوط به آموزش دست کرال سینه ، بدون کمک دوست یا استفاده از دوقلوی شنا ، به آرامی بر روی آب بخوابید و در حال غوطه وری و سُر خوردن به جلو ، به طور متناوب اقدام به تمرین و تکرار حرکات دست کرال سینه نمایید و با انجام تمرینات کافی ، دراین تکنیک مهارت کسب کنید .
 



نوشته شده توسط javadgoler 95/2/3:: 1:49 صبح     |     () نظر