X بستن

به وبلاگ تخصصی آموزش آرایشگری من خوش آمدی

اخطار در رابطه با التهاب قرنیه چشم - آموزش شنا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش شنا

8- تماس طولانی آب با چشم می تواند درد و ناراحتی هایی از قبیل ورم قرنیه ، التهاب قرنیه ، ناراحتی های ملتحمه و سرخ شده و سوزش چشم ها را به دنبال داشته باشد . ویروس ها نیز می توانند در چشم ها عفونت ایجاد کنند . توصیه ی اصلی و اولیه برای پیشگیری از ناراحتی های چشم ، استفاده کردن از عینک های مخصوص شناست که از تماس آب استخرها با چشم جلوگیری می کنند. در صورت بروز درد ، تورم و التهاب در چشم ها حتما به پزشک مراجعه کنید . اگر مشکل شما فقط قرمز شدن ... ادامه مطلب ... 8- تماس طولانی آب با چشم می تواند درد و ناراحتی هایی از قبیل ورم قرنیه ، التهاب قرنیه ، ناراحتی های ملتحمه و سرخ شده و سوزش چشم ها را به دنبال داشته باشد . ویروس ها نیز می توانند در چشم ها عفونت ایجاد کنند .
توصیه ی اصلی و اولیه برای پیشگیری از ناراحتی های چشم ، استفاده کردن از عینک های مخصوص شناست که از تماس آب استخرها با چشم جلوگیری می کنند.
در صورت بروز درد ، تورم و التهاب در چشم ها حتما به پزشک مراجعه کنید . اگر مشکل شما فقط قرمز شدن و حساسیت چشم هاست ، می توانید پس از تمرین ، اندکی چشمان خود را ببندید و استراحت کنید . در صورت شدید بودن حساسیت از عینک ، بستن چشم ها در زیر آب و نهایتا استفاده از پمادهای استریل چشم توصیه می گردد .



نوشته شده توسط javadgoler 95/5/18:: 1:10 صبح     |     () نظر