X بستن

به وبلاگ تخصصی آموزش آرایشگری من خوش آمدی

فروردین 93 - آموزش شنا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش شنا

نکته ششم

6- بهتر است برای شنا کردن از استخرهایی که دارای بهداشت مناسبی هستند استفاده نمایید و به هیچ عنوان برای شنا به برکه ها ، سدها ، رودخانه ها ، و دریاچه ها روی نیاورید ؛ به ویژه اگر اماکن مذکور ، خلوت ، ناشناخته و بدون حضور ناجی غریق باشند. متاسفانه افراد بی شماری بر اثر عدم مراعات همین توصیه ها سلامتی خود و جان خود را از دست داده اند .

 



نوشته شده توسط javadgoler 93/1/9:: 3:27 عصر     |     () نظر

نکته پنجم

5- از شوخی و ایجاد سر و صدای بیش از حد در محوطه پرهیز کنید تا محیط استخر آرام و شرایط برای تمرین و آموزش  و تفریح استفاده کنندگان مهیا باشد و امنیت محیط استخر نیز جهت انجام وظایف ناجیان غریق و آنهایی که مربیان و ناجیان را به امداد می طلبند ، افزایش یابد

 



نوشته شده توسط javadgoler 93/1/9:: 10:11 صبح     |     () نظر

نکته چهارم

4- محوطه های اطراف استخرها عمدتاً مرطوب و لغزنده است ، به همین دلیل هنگام حرکت و فعالیت در کناره های استخر از دویدن خودداری کنید زیرا این عمل اغلب با سُر خوردن و سقوط بدن همراه است و باعث آسیب دیدگی های عدیده خواهد شد .

 



نوشته شده توسط javadgoler 93/1/9:: 9:15 صبح     |     () نظر
نکته سوم - اصول اساسی شنا
3- بهتراست ابتدا مسائل مهم مانند بالا بودن آرنج ، حرکت صحیح دست هنگام کشش و امثال آن مورد تاکید قرار گیرند و پس از آشنایی و تسلط فراگیر به حرکت های اصلی و پایه در شنا ، مطالب کم اهمیت تری چون به هم  چسباندن انگشتان دست در هنگام کشش تدریس شود .


نوشته شده توسط javadgoler 93/1/9:: 12:8 صبح     |     () نظر

نکته دوم

2- قبل از شنا به ویژه در استخرهای رو باز و تابستانی و حتی رودخانه ها وسدها ، به دلیل اینکه اینگونه اماکن دارای آبی سردند ، به منظور هماهنگ کردن بدن با دمای آب آنها حتما سعی کنید قبل از ورود به آب دوش بگیرید تا هم آلودگی های احتمالی بدنتان پاک گردد و به آب منتقل نشود و هم بدنتان برای رفتن به داخل آب سرد آمادگی پیدا کند .

 



نوشته شده توسط javadgoler 93/1/8:: 11:54 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9      >