X بستن

به وبلاگ تخصصی آموزش آرایشگری من خوش آمدی

فروردین 93 - آموزش شنا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش شنا

نکته چهارم - اصول اساسی شنا

4- به کارگیری ابزار و وسایل کمک آموزشی در شنا از اهمیت به سزایی برخوردار است ؛ وسائلی مانند ساعت یا کرونومتر ، تخته شنا و دوقلوی شنا در مراحلی از تمرین نقش مهمی در رفع برخی اشکالات تکنیکی و اصلاح نواقص حرکتی دارند که می بایست مد نظر مربیان عزیز باشد و در جلسات متعدد مورد استفاده قرار گیرند .

 



نوشته شده توسط javadgoler 93/1/10:: 3:10 عصر     |     () نظر

نکته سوم - اصول اساسی شنا

3- بهتراست ابتدا مسائل مهم مانند بالا بودن آرنج ، حرکت صحیح دست هنگام کشش و امثال آن مورد تاکید قرار گیرند و پس از آشنایی و تسلط فراگیر به حرکت های اصلی و پایه در شنا ، مطالب کم اهمیت تری چون به هم  چسباندن انگشتان دست در هنگام کشش تدریس شود .

 



نوشته شده توسط javadgoler 93/1/10:: 3:9 عصر     |     () نظر

نکته دوم - اصول اساسی شنا

نکته دوم : 

 

 

2- استفاده از وسایل دیداری و شنیداری ( فیلم ، اسلاید ، پوستر ) تاثیر زیادی بر میزان فراگیری دارد .

 



نوشته شده توسط javadgoler 93/1/10:: 3:9 عصر     |     () نظر

نکته اول - اصول اساس شنا

مورد اول : 

 

 

1-یکی از وظایف مهم مربیان ، تشریح حرکات صحیح و موثر دست ها و پاها در زیر آب است تا بدین طریق ، حداکثر نیروی پیش برنده به آب وارد شود و بدن با سرعتی مناسب به جلو حرکت کند.

 



نوشته شده توسط javadgoler 93/1/10:: 7:12 صبح     |     () نظر

مقدمه

اصول اساسی آموزش شنا

 

 

هر فردی برای یادگیری و به دست آوردن موفقیت در رشته ی شنا نیازمند تمرینات مداوم و تکرار آموزش ها و تکنیک های شناست . همچنین علاقمندان به فراگیری شنا باید از اصول مهمی پیروی کنند . این اصول از موارد تکنیکی و فنی رشته ی شنا تا مسائل تغذیه و بدنسازی و استراحت جسمی  و روحی را در بر می گیرد .

 

هنگامی که فردی به آموزش شنا علاقمند می گردد و به طور منظم و مداوم به فراگیری این رشته می پردازد،همواره باید مراقب وضعیت جسمی و روحی و تغذیه خود باشد . به ویژه در افرادی که در قالب گروه های ورزشی تمرینات شنا را دنبال می کنند ، این توجه ضرورت دارد . شناگران وکسانی که در آب به آموزش و تمرین مشغولند ، احتیاج به خواب و استراحت کافی دارند تا با استراحت و تغذیه مناسب بتوانند انرژی از دست رفته را که بر اثر پرداختن به تمرینات مخصوص مصرف کرده اند ، دوباره سازی نموده و از حیث جسمی و روحی برای ادامه تمرینات آماده شوند .

نکات مهم زیادی وجود دارند که مربیان عزیز باید در آموزش و تمرینات شنا بدانها توجه داشته باشند و با رعایت آنها ، فراگیری و پیشرفت شناگران را افزایش دهند . بدین منظور بهتر است آموزش تکنیک های شناهای مختلف قدم به قدم صورت بگیرد . در ادامه به ذکر اصول آموزش می پردازیم:

 



نوشته شده توسط javadgoler 93/1/10:: 7:11 صبح     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9      >